Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.1. Czy pracownicy są informowani o zasadach etycznego postępowania? *TakNieTrudno to ocenićKomentarzKomentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić2. Czy Pani/Pan wie jak należy się zachować, w przypadku gdy będzie Pani/Pan świadkiem poważnych naruszeń zasad etycznych obowiązujących w szkole? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić3. Czy bierze Pan/Pani udział w szkoleniach w wystarczającym stopniu, aby skutecznie realizować powierzone zadania? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić4. Czy w Pani/Pana komórce organizacyjnej zostały pisemnie ustalone wymagania w zakresie wiedzy, umiejętności i doświadczenia konieczne do wykonywania zadań na poszczególnych stanowiskach pracy (np. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy)? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić5. Czy dokonuje Pani/Pan okresowej oceny pracy swoich pracowników? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić6. Czy pracownicy zostali zapoznani z kryteriami, za pomocą których dokonuje Pani/Pan oceny wykonywania przez nich zadań? — należy odpowiedzieć tylko w przypadku, gdy odpowiedź na pytanie 5 brzmi TAK *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić7. Czy pracownicy mają zapewniony w wystarczającym stopniu dostęp do szkoleń niezbędnych na zajmowanych przez nich stanowiskach pracy? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić8. Czy pracownicy posiadają wiedzę i umiejętności konieczne do skutecznego realizowania przez nich zadań? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić9. Czy istniejące w szkole procedury zatrudniania prowadzą do zatrudniania osób, które posiadają pożądane na danym stanowisku pracy wiedzę i umiejętności? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić10. Czy struktura organizacyjna Pani/Pana komórki organizacyjnej jest dostosowana do aktualnych jej celów i zadań? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić11. Czy struktura organizacyjna komórki jest okresowo analizowana i w miarę potrzeb aktualizowana? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić12. Czy w Pani/Pana komórce zatrudniona jest odpowiednia liczba pracowników, w tym osób zarządzających, w odniesieniu do celów i zadań komórki? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić13. Czy przekazanie zadań i obowiązków pracownikom następuje zawsze w drodze pisemnej? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić14. Czy uprawnienia do podejmowania decyzji, zwłaszcza tych o bieżącym charakterze, są delegowane na niższe szczeble komórki? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić15. Czy został określony ogólny cel istnienia szkoły np. w postaci misji (poza statutem lub ustawą powołującą jednostkę)? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić16. Czy w szkole zostały określone cele do osiągnięcia lub zadania do realizacji w bieżącym roku w innej formie niż regulamin organizacyjny czy statut (np. jako plan pracy, plan działalności itp.)? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić17. Czy cele i zadania szkoły na bieżący rok mają określone mierniki, wskaźniki bądź inne kryteria, za pomocą których można sprawdzić czy cele i zadania zostały zrealizowane? – należy odpowiedzieć tylko w przypadku, gdy odpowiedź na pytanie nr 16 brzmi TAK *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić18. Czy Pani/Pan wyznacza cele do osiągnięcia i zadania do zrealizowania przez pracowników w bieżącym roku? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić19. Czy na bieżąco monitoruje Pani/Pan stan zaawansowania powierzonych pracownikom zadań? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić20. Czy przygotowuje Pani/Pan okresowe informacje nt. stopnia realizacji powierzonych do wykonania zadań? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić21. Czy w Pani/Pana komórce organizacyjnej w udokumentowany sposób identyfikuje się zagrożenia/ryzyka, które mogą przeszkodzić w realizacji celów i zadań komórki (np. poprzez sporządzanie rejestru ryzyka lub innego dokumentu zawierającego zidentyfikowane zagrożenia/ryzyka)? (jeśli TAK – proszę przejść do następnych pytań, jeśli NIE proszę przejść do pytania nr 25) *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić22. Czy w przypadku każdego ryzyka został określony poziom ryzyka, jaki można zaakceptować?TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić23. Czy wśród zidentyfikowanych zagrożeń/ryzyk wskazuje się zagrożenia/ryzyka istotne, które w znaczący sposób mogą przeszkodzić w realizacji celów i zadań?TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić24. Czy w stosunku do każdego istotnego ryzyka został określony sposób radzenia sobie z tym ryzykiem (tzw. reakcja na ryzyko)?TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić25. Czy pracownicy w Pani/Pana szkole mają bieżący dostęp do procedur/instrukcji obowiązujących w jednostce (np. poprzez intranet)? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić26. Czy w szkole zostały zapewnione mechanizmy służące utrzymaniu ciągłości działalności na wypadek awarii (np. pożaru, powodzi, poważnej awarii)? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić27. Czy Pani/Pana zdaniem istnieje sprawny przepływ informacji wewnątrz Pani/Pana komórki organizacyjnej? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić28. Czy w Pani/Pana komórce organizacyjnej są ustalone zasady zastępstw zapewniające sprawną pracę komórki w przypadku nieobecności poszczególnych pracowników? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić29. Czy Pani/Pana zdaniem istnieje sprawny przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szkole? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić30. Czy w szkole funkcjonuje efektywny system wymiany ważnych informacji z podmiotami zewnętrznymi (np.: z innymi urzędami, dostawcami, klientami) mającymi wpływ na osiąganie celów i realizację zadań Pani/Pana komórki organizacyjnej? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić31. Czy Pani/Pana komórka organizacyjna utrzymuje dobre kontakty z podmiotami zewnętrznymi, które mają wpływ na realizację jej zadań (np.: z innymi urzędami, dostawcami, klientami)? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić32. Czy pracownicy w Pani/Pana komórce organizacyjnej zostali poinformowani o zasadach w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić33. Czy zachęca Pani/Pan pracowników do sygnalizowania problemów i zagrożeń w realizacji powierzonych im zadań? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenić34. Czy praca audytu wewnętrznego przyczynia się, Pani/Pana zdaniem, do lepszego funkcjonowania [jednostki]? *TakNieTrudno to ocenićKomentarz (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy) (copy)Komentarz jeśli wybrano Nie lub Trudno to ocenićNamePrzelij